Lions Zandvoort Golf Trophy 2022

Maandag 19 september 2022 was een mooie nazomerdag voor de 20e editie van de Lions Zandvoort Golf Trophy voor het goede doel! De Kennemer lag er prachtig bij en het mooie weer zorgde voor een fantastische golfdag. En na afloop, zoals ieder jaar, een gezellige borrel met aansluitend een heerlijk diner in het mooie clubhuis en een loterij met prachtige prijzen en een enerverende veiling met enkele schitterende veiling items.

Deze dag leverde een netto opbrengst op van ca. € 24.000 wat geheel ten goede komt aan de Stichting Lions helpen Kinderen. Dit jaar met speciale aandacht en een donatie aan de organisatie Triple Threat in Haarlem Schalkwijk. Hartelijk dank aan alle deelnemende bedrijven, spelers en sponsors die dit mogelijk hebben gemaakt!

Uitslagen en prijzen

Teamprijzen:

1. PCC Property Care Consultancy – Roger Horn, Noël de Klerk, Arjan Rooks en Jaap Ossewaarde.
  2. TKH Group NV – Anton Huizing, Peter van Dongeren, Roel Slotman en Fons Wolferink.
  3. Softpak BV – Joop Keislair, Mark van Keller, Erik Nieuwenuys en Ad Boelaars.

Individueel dames:

1. Herma Bohan (Aannemersbedrijf Van der Worp); 32 punten
  2. Wilma Schrok (Sponsorflight / 3D golf vakanties); 27 punten
  3. Andrea Sulzer (Team Bestuur KG&CC); 27 punten

Individueel heren:

1. Ralph Wisbrun (Hofsteijn Beleggingen); 41 punten
  2. Arjsan Roks (PCC Property Care Consultancy); 37 punten
  3. Ad Boelaars (Softpak BV); 37 punten.

Longest drive:

• Dames: Wilma Schrok (Sponsorflight / 3D Golfvakanties
  • Heren:  Noël de Klerk (PCC Property Care Consultancy).

Neary:

• Willem Pronk (KH Engineering).

Foto’s

Sponspors

Een evenement zoals de Lions Zandvoort Golf Trophy kan alleen een succes worden met hulp van alle sponsors. Dit jaar waren dat:

• 3D Golfvakanties – Hoofdsponsor
  • Kennemer Golf & Country Club
  • Club restaurant De Kennemer
  • The International, Golfbaan Amsterdam
  • Max van Gellekom Beheer BV (Haringkar)
  • Jumbo Golf
  • Southern Cross, Modern Australian Cuisine
  • Heeren van Heusden, Wijnkoopers
  • Aannemersbedrijf Van der Worp