• Wat een prachtige dag was het! Op maandag 11 september 2023 was de 21e Lions Zandvoort Golf Trophy op de Kennemer Golf & Country Club te Zandvoort. Scroll naar “2023” en bekijk de uitslagen en foto’s!

Golf Trophy

Informatie

Ieder jaar organiseert Lionsclub Zandvoort de Lions Zandvoort Golf Trophy. Op de prachtige Kennemer Golf & Country Club wordt gestreden om de prachtige prijzen en eeuwige roem. Waar vele jaren tijdens de KLM Dutch Open grote prestaties werden verricht, speelt u met uw zakenrelaties, collega’s, vrienden of familie voor het goede doel.

Tijdens deze volledig verzorgde golfdag kunt u niet alleen genieten van 18 adembenemende holes, maar worden u en uw flightgenoten ook voorzien van koffie, lunch, borrel en diner. Met deelname aan deze compleet verzorgde golfdag steunt u en uw bedrijf onze Stichting Lions Helpen Kinderen. De Stichting Lions Helpen Kinderen ondersteunt projecten voor kansarme kinderen in de regio, landelijk en in het buitenland.

Voor de winnaars staan mooie prijzen te wachten, mogelijk gemaakt door onze sponsors. Daarnaast is er een loterij met vele prachtige prijzen en een veiling van enkele unieke veiling items.

Elk jaar wordt de Lions Zandvoort Golf Trophy vastgelegd op de gevoelige plaat door een professionele fotograaf. Zo heeft u altijd de foto’s van deze dag als souvenir.

Het was een prachtige dag! De 21ste editie op maandag 11 september 2023 was een geweldig succes!

Ook de 21ste editie van de Lions Zandvoort Golf Trophy was weer een schitterende dag! Een prachtige nazomerdag, weinig wind, een schitterende baan en alle holes bezet met 18 flights. Mooier kan niet.

Er was weer op een hole Beat the Pro, een longest drive en een nearest to the pin. Na afloop een gezellige borrel, mooie prijzen bij de loterij en een geweldige veiling! Uiteraard organiseren we dat voor een hoge opbrengst voor het goede doel.

De opbrengst gaat naar de Stichting Lions helpen Kinderen. De Stichting stelt zich ten doel kinderen in nood of in achterstandsituaties te helpen. Hiervoor worden projecten in zowel de eigen regio, landelijk, als in het buitenland ondersteund.

De Stichting Lions Helpen Kinderen is in 1975 door de Lionsclub Zandvoort opgericht. De Lionsclub Zandvoort zorgt voor de fondsenwerving en de Stichting realiseert de projecten.

Meedoen! Dat kan volgend jaar weer op 9 september 2024!

U wordt met uw bedrijf uitgenodigd om mee te doen aan deze exclusieve golfdag op een van de mooiste banen van Nederland.
Op 9 september 2024 wordt de 22e editie gespeeld. De kosten per flight voor de geheel verzorgde dag voor 4 personen bedraagt € 1.250,-.
Meedoen? Vul dan hieronder het inschrijfformulier in (vanaf 1 mei 2024).
Na uw inschrijving ontvangt u snel een bericht over uw deelname.

Inschrijven van een bedrijfsflight voor de Golf Trophy van 11 september 2023. (NOG NIET GEOPEND)

Gegevens van het bedrijf

* Bedrijfsnaam:

Adres:

Postcode:

Plaats:

Gegevens contactpersoon

* Naam contactpersoon:

Tel.nummer (vast):

* Tel.nummer (mobiel):

Opmerkingen / vragen / wensen:

Opgave van de teamleden van uw flight (NOG NIET MOGELIJK)