• Na een pauze van een paar jaar is er sinds 2023 weer een Comedy at the Beach in het strandpaviljoen de Haven van Zandvoort. Een heerlijk 3-gangen diner met optredens van 3 talentvolle comedians, een veiling en loterij, zorgt steevast voor een heerlijke avond en een prachtige opbrengst voor de Stichting Lions Helpen Kinderen.

Comedy at the Beach

Cultuur voor het goede doel. Lions Club Zandvoort heeft 5 jaar achtereen in samenwerking met Stadsschouwburg & Philharmonie Haarlem en een aantal exclusieve Beachclubs, het Culture at the Beach georganiseerd. Dat was een groot succes.

Het concept is inmiddels iets gewijzigd. Het heet nu Comedy at the Beach, met 3 aankomende talentvolle comedians, die voor u optreden tussen de gangen van uw 3-gangen menu. Alles vindt plaats op 1 locatie, het gezellige strandpaviljoen De Haven van Zandvoort.

Wat hetzelfde blijft is dat de opbrengst geheel ten goede komt aan de Stichting Lions Helpen Kinderen. En behalve een deel van uw inschrijfgeld dat voor het goede doel is, komt ook de opbrengst van een loterij en veiling geheel ten goede aan de Stichting Lions Helpen Kinderen.

De laatste editie van Comedy at the Beach was op 24 maart 2024. Een geweldige avond vol sfeer en 3 totaal verschillende, maar heel leuke optredens van de comedians. De veiling en loterij waren spannend en leverden schitterende prijzen en veilingitems op.

Totaal heeft dit evenement ca. € 10.000 opgeleverd voor de Stichting Lions Helpen Kinderen. Een bijzonder mooi resultaat, waarmee weer vele kinderen in een achterstandsituatie geholpen kunnen worden. Graag tot volgend jaar!