• Op maandag 11 maart 2019 vond de Formule 1 Café & Track Day plaats. Deze geweldige dag ging gepaard met windkracht 7, maar dat mocht de pret niet drukken.

€ 45.000 voor het Prinses Máxima Centrum Foundation, wat een resultaat!

Scroll naar beneden voor alle foto’s van deze geweldige dag!

€ 45.000 voor het Prinses Máxima Centrum Foundation, wat een resultaat!

Scroll naar beneden voor alle foto’s van deze geweldige dag!

Formule 1 Café + Track Day

Wat een fantastische dag was het!

Prachtige auto’s, een te gek circuit in de duinen en vier voormalig F1-coureurs: Robert Doornbos, Jan Lammers, Gijs van Lennep en Michael Bleekemolen.

Een vooruitblik op het aanstaande F1-seizoen, een veiling met bijzondere items, zoals Horloge Chopard Mille Miglia uit 2003, beschikbaar gesteld door Gijs van Lennep. De netto-opbrengst van  deze dag was € 45.000 en komt geheel ten goede aan het Activiteitenfonds van het Prinses Máxima Centrum voor kinderoncologie.

Vanuit het Activiteitenfonds worden activiteiten en evenementen mogelijk gemaakt die bijdragen aan de sociale, emotionele en fysieke ontwikkeling van de kinderen, die creativiteit stimuleren en die zorgen voor de ontspanning die zo belangrijk is bij het verwerken van het ziekteproces.

Binnenkort komen op deze site foto’s van deze mooie en geslaagde dag.

Foto’s F1 Café + Trackday 2019

Alle foto’s zijn gemaakt door Pieter E. Kamp (pieter@kampfoto.nl)

Wat hebben we gedaan?

Op 17 maart startte het 2019 Formule-1 seizoen met de eerste GP in Melbourne Australië. Vlak daarvoor op 11 maart 2019 kon je van onze oud Formule-1 coureurs Robert Doornbos, Jan Lammers, Gijs van Lennep en Michael Bleekemolen in een speciale ‘Formule-1 Café lunchbijeenkomst’ hun visie op het komende F1 seizoen horen.

Na zoveel inside race informatie, kon je met je eigen auto het circuit op om een aantal rondjes te rijden. En je kon ook met een heuse formule-auto de baan op, of een Lamborghini of McLaren. Natuurlijk allemaal zelf ‘sturen’. En er was meer: in een simulator racen tegen Robert Doornbos of Jan Lammers. En verder een overvol programma vol met snelle auto’s.

Afsluitend na al dat racegeweld was er een borrel met veiling van een paar heel interessante items, zoals collectors horloges, e-bikes, Flightsimulator voor 2 personen, etc.

Waarvoor deden we het?

Het Prinses Máxima Centrum voor kinderoncologie in Utrecht heeft als missie: ieder kind met kanker genezen, met optimale kwaliteit van leven. De Prinses Máxima Centrum Foundation heeft tot doel projecten binnen het Centrum voor kinderoncologie te realiseren die buiten de reguliere zorgdekking vallen.

De organisatie van deze bijzondere dag was in handen van Lions Club Zandvoort en de netto opbrengst is geheel ten bate van de Prinses Máxima Centrum Foundation gekomen. We konden dat doen met de fantastische hulp van het Circuit Zandvoort, Race Planet en vele andere personen.

Inschrijven is uiteraard niet meer mogelijk

Voor slechts € 250,- per persoon krijg je het volledige Basisprogramma. Dat bestaat uit ontvangst met koffie en thee, een uitgebreide lunch, een spectaculair F1-Café én vrij rijden met eigen auto op het Circuit Zandvoort. Daarnaast is er voldoende te doen, zoals een film over Circuit Zandvoort, racen in een simulator, enz.

En natuurlijk kan je zelf rijden in een formule, Lamborghini of McLaren. Voor slechts € 75,- rij je 3 volle ronden in een van deze super race auto’s.

Gezien het programma kan een beperkt aantal deelnemers inschrijven. Wees er dus snel bij: vol = vol!

Met het onderstaande inschrijfformulier kan je je inschrijven voor dit evenement.

Jouw gegevens:

* Kies een programma: BasisprogrammaBasisprogramma + rijden in raceauto

* Naam:

Adres:

Postcode:

Plaats:

* Tel.nummer (mobiel):

Gegevens van je eigen auto waarmee je op het circuit wilt rijden

* Merk & Type:

* Kenteken:

Als je ook met een raceauto op het circuit wilt rijden, dan graag opgeven in welke auto je wilt rijden:

Keuze raceauto: FormuleLamborghiniMcLaren

Overige opmerkingen / vragen / wensen:

Na je inschrijving ontvang je een bevestigingsmail. Daarna volgt een e-mail met de factuur. Ontvangst van je betaling is het moment van acceptatie van je inschrijving.

Ruim voor 11 maart ontvang je de verdere details van het programma per mail.

Inmiddels is het programma bekend:

11.30 – 12.15: Ontvangst en inschrijving in Bernie’s Restaurant (boven de pitstraat).

12.15 – 13.15: Lunch.

13.30 – 16.00: Rijden op circuit in eigen auto en, indien aangegeven en betaald, rijden in een Race auto. Tussen de ritten door is er tijd voor een drankje, films en de racesimulator.

16.00 – 17.00: F1-Café met Robert Doornbos, Jan Lammers, Michael Bleekemolen en Gijs van Lennep en leiding van Rob Kamphues.

17.00 – 18.30: Borrel met veiling van enkele unieke items, zoals 2 E-bikes, halve dag flightsimulator voor 2 personen, Horloge Chopard Mille Miglia (collectors item van Gijs van Lennep), horloge Tudor Heritage Chrono Blue en een VIP arrangement tijdens 24 uur van Le Mans. Ook reiken we dan de cheque uit aan de Prinses Máxima Centrum Foundation met de netto opbrengst van deze geweldige dag.

Vanaf 19.00 uur is er de mogelijkheid om, op eigen kosten, een hapje te eten bij Bernie’s. Voor slechts € 14,50 heb je de keuze tussen Saté, Hamburger en Ravioli + een drankje.

Aarzel niet en schrijf direct in, want het aantal plaatsen is beperkt!

• Circuit Zandvoort – Gebruik circuit
    • Race Planet – Circuit organisatie en beschikbaar stellen Race auto’s