• Zondag 29 oktober: 20ste LiZa Horeca Bridgedrive

LiZaBridge

Op zondag 29 oktober 2023 organiseert de Lionsclub Zandvoort voor de 20ste keer de jaarlijkse LiZa Horeca Bridgedrive.

LiZa Bridge staat voor een dag vol gezelligheid en speelplezier. Wandelend langs verschillende gezellige horecagelegenheden in het Zandvoortse dorpscentrum wordt de hele dag bridge gespeeld.

De kosten voor deelname bedragen €66,- per bridgepaar (inclusief lunch).

Met de opbrengst van deze bridgedrive steunen wij, via de Stichting Lions Helpen Kinderen, verschillende projecten voor kansarme kinderen.

Paarnummers:

Uiterlijk op 27 oktober 2023 ontvangt u de definitieve uitnodiging met uw paarnummer en eventueel verdere relevante informatie. Met dit PAARNUMMER kunt u zich op 29 oktober bij registratie melden. Bij overinschrijving nemen wij uiteraard z.s.m. contact met u op.

U ontvangt geen afzonderlijke bevestiging van uw betaling; uw bankafschrift is uw bewijs. Als wij ca 10 dagen voor de drive geen betaling hebben ontvangen, dan nemen wij zelf contact met u op.

Heeft u vragen, dan kunt u bellen met Derk Jan de Jong op 055 506 1526, of mailen door de mail met de bevestiging van uw aanmelding te beantwoorden.

Aanwezigheid melden:

U kunt zich op 29 oktober van 09:00 tot 09:45 uur aanwezig melden in verenigingsgebouw De Krocht, Grote Krocht 41, 2042 LV, Zandvoort, 023 5715705. De uitslag is gepland om 17:00.

Annuleringsbeleid:

Annuleert U de inschrijving, dan storten wij uw inschrijvingsgeld terug, onder aftrek van 10 euro. Bij annulering na 19 oktober 2023, of bij niet- of te laat – verschijnen, wordt geen restitutie gedaan.

Kleine lettertjes:

Wij hanteren geen classificatie in bridge-sterkte. Aan verzoeken voor (gezamenlijke) indeling kunnen wij niet voldoen. Ook aan specifieke lunch diëten of plaatsing kan helaas niet worden voldaan. Het meenemen van huisdieren is niet toegestaan.

U hoeft geen biedboxes mee te nemen. Wel een goed humeur!