Lions Zandvoort Golf Trophy 2023

Maandag 11 september 2023 was een mooie nazomerdag voor de 21e editie van de Lions Zandvoort Golf Trophy voor het goede doel! De Kennemer lag er prachtig bij en het mooie weer zorgde voor een fantastische golfdag. En na afloop, zoals ieder jaar, een gezellige borrel met aansluitend een heerlijk diner in het mooie clubhuis en een loterij met prachtige prijzen en een enerverende veiling met enkele schitterende veiling items.

Deze dag leverde een netto opbrengst op van ca. € 13.000 wat geheel ten goede komt aan de Stichting Lions helpen Kinderen. Hartelijk dank aan alle deelnemende bedrijven, spelers en sponsors die dit mogelijk hebben gemaakt!

Uitslagen en prijzen

Teamprijzen:

1. Van der Spruijt Vastgoed – Mark van der Spruijt, Ewald van der Spek, Joris Brüggen en Taco Faber.
  2. Cyber Freight International BV – Jacques van den Berg, Hans Nelissen, Willem de Groot en Willem Lodder.
  3. Waste Vision BV – Frank Robben, Maarten Grasveld, Dirk Hofland en Joost Serrarens.

Individueel dames:

1. Marijke Kimman (Schaap & Citroen); 33 punten
  2. Herma Bohan (Aannemersbedrijf Van der Worp); 31 punten
  3. Gabriella v.d. B (Schaap & Citreon); 22 punten

Individueel heren:

1. Harm Overgoor (Actis); 43 punten
  2. Dirk Hofland (Waste Vision); 39 punten
  3. Willem Lodder (Cyber Freight International); 38 punten en Ton Oosterwijk (PKI Partners); 38 punten.

Longest drive:

• Dames: Ingeborg Molendijk (Aannemersbedrijf Van der Worp)
  • Heren:  Bob Willems (PKI Partners).

Neary:

• Willem de Groot (Cyber Freight International).

Foto’s

Sponspors

Een evenement zoals de Lions Zandvoort Golf Trophy kan alleen een succes worden met hulp van alle sponsors. Dit jaar waren dat:

• 3D Golfvakanties – Hoofdsponsor
  • Kennemer Golf & Country Club
  • Club restaurant De Kennemer
  • Schaap & Citroen Juweliers
  • The International, Golfbaan Amsterdam
  • Evolent BV (Haringkar)
  • Jumbo Golf
  • Southern Cross, Modern Australian Cuisine
  • Heeren van Heusden, Wijnkoopers